Reklamácie
Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Zabalený tovar nám pošlite spolu s kópiou dokladu o zaplatení a vyplneným Reklamačným formulárom na adresu:
Adriana Peštiová
Rimava 1062/15
97901 Rimavská Sobota
Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie. Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu. My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať. V lehote do 30 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená.
Viac informácií nájdete v Obchodných podmienkach.
Vrátenie tovaru
Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený, nepoužívaný a v originálnom balení.
Je na Vás, či si vyberiete vrátenie peňazí, alebo si budete želať tovar vymeniť za iný. My Vám, bez zbytočného odkladu, vrátime peniaze na váš účet (najneskôr do 14 dní od obdržania vráteného tovaru), alebo Vám pošleme iný tovar. V prípade, že ste platili kartou online, peniaze Vám vrátime na túto platobnú kartu.
Presný postup vrátenia tovaru:
Vyplňte, prosím Formulár na vrátenie tovaru. Tovar spolu s formulárom a faktúrou zabaľte a odošlite na adresu:
Adriana Peštiová
Rimava 1062/15
97901 Rimavská Sobota
Po doručení zásielky ju spracujeme a do 14 dní Vás budeme informovať.
Viac informácií nájdete v Obchodných podmienkach.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na info@apjewellery.sk
ADRIANA PESTI JEWELLERY